smile when you smile.

Alla mina konsertbiljetter sitter på min röda vägg igen, denna gången med en uppdatering; Popadelica.
Min olagliga (lite halvt snodd sådär) plansch från Popadelica hänger på den grå väggen ovanför sängen. Med Oliver Ackermann och Timos autografer. Väldigt pretty I might say.

Men Popadelica var underbart. Startade allting med Salem al Fakir, som var otroligt söt i sina nördglasögon och såg ut som en liten duktig pojke.
- in till stan och äta på Donken.
- dra runt lite överallt, tittade bl.a. lite på Bye Bye Bicycle, och APTBS (maaaaaaaah, Oliver Ackermann!) innan vi ställde oss i kö till Hästpojken. Dock mådde jag dåligt under spelningen och gick ut lite. Jag lyckades komma ut genom att putta armbågen på människor och tränga mig förbi. Det som är mer fantastiskt är dock hur i helvete jag lyckades komma tillbaka till min plats! Dock var det en jävla brud framför mig som skallade mig under ögat när jag stod där. Ja, jag blev förbannad och tryckte armbågen i sidan på henne och trängde mig förbi henne så jag kom tillbaka till Benne och Låväh. Direkt efter Hästpojken sprang jag iväg och kräktes för att jag mådde så dåligt. Att få tillbaka den där känslan jag taggat till hela dagen (och i flera månader) var jävligt svår att få tillbaka; vid 00.30 när The Sounds spelade Living in America kom det tillbaka. Baah!
Men hela dagen igår var helt überunderbart awesome och allt det där.
Bilder kommer nog imorgon (ähähähä, idag), för jag måste verkligen tömma min kamera på bilder nu, minneskortet är nästan överfullt!

Tog ju lite långledigt med. Hade en lektion i skolan i fredags som jag ändå skulle missat för jeffla möte på morgonen, meeen, jag orkade inte gå upp vid 06.30 för det där mötet. Det är ju faktiskt väldigt mycket mysigare att lägga i sängen och sova med någon väldigt söt person än att gå upp och sätta sig på en bussjävel och kriga. Så jag stannade i sängen i Skillingaryd nästan hela dagen innan jag skulle åka hem och gå på cirkus, och sedan drog jag vidare till Skillingaryd igen. Dock till andra sidan Skillingaryd, rättare sagt till Bekks denna gången. Var där i ungefär en timme innan Låvähs mamma kom och hämtade mig och Låväh, vi kom hem till skogen (jag säger hem?!) och tittade på Top Model och sov. Fick dock ett vackert samtal av en full Sebbe innan vi gick och la oss. Trevligt vare!

Och så var det ju Popadelica igår, och idag vaknade jag och Låväh, gick ner och åt frukost innan vi lade oss i sängen och tittade på Top model igen. Vi somnade och vaknade ett par timmar senare, nästan lika hungriga som förra gången vi vaknade. Vi gick ner och tog en macka och sedan tittade vi på Top model igen medan vi väntade på mat. Åt lite snabbt och sen skjutsade Jarmo och Låväh mig till stationen i Klevshult och det var dags för hemfärd.

Detta blir då alltså första natten sen onsdagnatt som jag sover själv och jag är inte ett dugg pepp på det. Så jag sitter och lyssnar på APTBS och ska nog vandra upp till mitt rum snart, bygga ett berg av mina kuddar och mysa ner mig där med en bra bok och ännu mer APTBS innan jag orkar sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0