I won't put my hands up and surrender.

Enligt min dator är det 2002 om 42 minuter. Gogogo datorjeffel.

Men jag är hemma igen efter att ha tillbringat över ett dygn i skogen hos Kim.
Vi skulle egentligen umgås med Tess igår, men efter att hennes föräldrar blev sjuka och hon var tvungen att åka till sin farbror blev det ändrat.
Jag och Kim lagade mat; Kim vid grillen och grillade kött och jag gjorde klyftpotatis som inte alls såg ut som klyftpotatis.. Men det blev lyckat och jag tycker Krabban gjorde ett bra jobb vid grillen. Whoop whoop.
Resten av kvällen bestod väl att film, musik, cigaretter och prat osvosv.

Idag kom Kims syster och Kenny på besök en liten stund. And, resten av dagen blev det film osv. Vid 18.30 åkte vi till Klevshult. Träffade Låväh och Tess på en cigg innan de åkte tillbaka till sina skogar, jag och Kim satt kvar en liten stund innan han åkte hem och jag gick bort till tåget.
Mor hämtade mig i Värnamo, och när jag kom hem var systeryster och Neoälskling på besök. Så nu har jag precis tvättat bort sminket och borstat tänderna efter att ha haft Neo liggandes på min mage i en timme.
Jag har dessutom letat igenom mitt rum efter spindlar och hittar inga så jag ska besöka sängen nu. Hör dessutom att det regnar ute och det känns bra. Bara det inte börjar åska också, då blir det att sova inne hos mamma. Ähähähähä.

Men, ja, sängen nu med det klassiska Vänner-avsnittet; The one with the jam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0