jag håller mig upprätt i din famn.

Hela dagen har varit lite upp och ner. Den var asbra till en början, och eftersom det är projektvecka så var vi på Stadsbiblioteket och tittade på Boys don't cry. Nej, fy fan vilken film! Ja, den var hur grymt bra som helst med tanke på budgeten de hade, men som jag grät i slutet. Jag lutade mig mot Låväh dessutom så alla trodde det var hon som grät. Otroligt kul.
Sedan blev det 12:an --> väggen --> och någonting som egentligen skulle vara en föreläsning, men snubben var sjuk så vår otroligt inkompetenta rektor fick prata om hur mediaprogrammet ska se ut nästa år. Men nej, ojdå, fortfarande typ ingen som fattar vad han snackar om osv. Men jag och Jessiica fick veta att vi kom in på foto! Om det stämmer som rektorn sa, vilket är bäst för honom att det stämmer.
Sen slutade vi då. Ähähähä. Fick vara med Låvähs klass innan det blev tåg till Klevshult med Låväh, Kim och Monica. Jag stannade till i Klevshult med Låväh och träffade Tess på en cigg. Det tog inte lång tid innan Krabban kom, och strax därpå stack Låväh och Tess hem och jag och Kim satt kvar ett tag till. Sedan åkte jag hem, åt, pratade med mor min och fick veta att skolhelvetet har satt frånvaro på mig på matten?! Jag har för fan gått på nästan alla mattelektioner jag haft. Så min mentor har fått ett litet argt mejl som jag ansträngde mig hårt för att skriva utan svordomar and so on.
Owh, jo, min fru har 39 myggbett sammanlagt på sina ben och min Converse har äntligen kommit! I'm so happy.
Och om 11 timmar och 55 minuter började jag mitt resande mot skolan.
Ähähähä.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0