luften bor i mina steg.

Nu har 149 kronor lagts på en tunika jag egentligen inte behövde.. Men var tvungen att ha.
Och hårfärg. Jag som hade tänkt prova något "nytt".. Ähähä, det blev svart igen. Damn it! Får väl låta hårhelvetet blekas i solen i sommar och sen bleka det till hösten och göra vad fan som helst med det sen, för jag har inga planer för mitt hår längre..

Men dagen har varit riktigt bra.
Tillbringade flera timmar i solen vid väggen med Jessiica, Juwlia, Låväh, Rasmus, Anton och Pet, cigaretter och bra musik. Alla satt och sjöng till Because I got high - Afroman. Och så mat innan det blev väggen igen. Denna underbara vägg alltså! Sedan var det dags att lyssna på tvåornas redovisningar av projektveckan och sedan försvann jag och Låväh ner på stan. Jävla människor som inte kan röra på fötterna lite fortare. Blev dessutom kramad av någon människa som var utklädd till apa, vilket inte uppskattades..
Och så tåg med Kim hem, träffade en väldigt random person på tåget till Forsheda, kom hem och satte mig vid datorn och nu ska jag fortsätta äta min jeffla pizza innan jag färgar håret och bara.. Långsamt dör av uttråkning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0