my freedom is best.

Någon som blir förvånad om jag säger som såhär; jag lyssnar på APTBS och har inte ens öppnat engelskboken för att plugga än?
Nej, skulle inte tro det. It sucks!

I alla fall har skolan rullat på bra än så länge. Imorgon ska jag upp vid 4.30 för att vara där vid 8 och jobba ikapp lite i svenskan. Ähähä. Får väl göra mitt jeffla reportage eftersom jag inte har läst ut Populär musik från Vittula än. Baah.
Och jag hade dessutom ännu mer engelska nationellt idag, vilket verkligen kändes i själen. Grät lite inombords osvosv.
Men det gick nog lite bra i alla fall.

Efter skolan igår åkte jag hem till fruwald. Det var längesedan man vistades i Hok och jag har saknat att sova bredvid min fru! Och vi färgade frus hår rött igen om någon vill veta.

Nu ska jag gå och hämta något att äta och fortsätta njuta av APTBS's musik.
Peace out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0