och du skär, skär som laser och jag har inget vettigt försvar.

Jag är inte stolt över mig själv längre, för jag bidrar inte med något vettigt i skolan.
T.ex. idag. Jag försov mig och vaknade 07.30 så det var bara att traska in i duschen då och vara klar 45 minuter senare och vänta en stund innan det var värt att gå ner till bussen. Stötte på Kim i Vaggeryd så det blev bussresa med honom till skolan. När jag kom till skolan var det 20 minuter tills svenskan skulle sluta så jag gick inte dit, och jag hade ingen matte sen heller så jag satt i caféet med Anna och spelade kort i några timmar. Rasmus joinade oss också någon gång. Allt bidrog till väldigt mycket skratt och allt det där.
Ja, jo, sen när det var dags för klassråd gav jag upp dagen. Jag sprang runt och letade efter Niklas för att säga att jag åkte hem, på vägen fick jag dessutom tag i Fredrik för att fråga hur mitt prov hade gått och det gick asbra. När jag fick tag på Niklas var jag tvungen att springa bort till Jonas med och säga till och fråga vad vi skulle göra på mediakunskapen idag osv. Och när jag äntligen kommer till June så var det tydligen nästa tåg man skulle åka med.

Men nu sitter jag här, flera timmar senare, ganska många minuter tidigare, otroligt mycket gladare än förr som vanligt vid denna tiden på dygnet och betydligt mycket mer lättirriterad. Nu ska jag skriva på mitt reportage och sedan plugga på engelskan till imorgon! Jag älskar ju verkligen denna veckan (och kanske kommande veckor också).

Dock taggar man ju Habo på fredag med människor, och skogen på lördag.
Det får vara min motivation för idag och att jag kan förtjäna en cigg om jag gör klart reportage-helvetet ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0