och när livet är pest, fyllan värmer bäst.

Gårdagen var bra.
Vi städade som man bara kan göra någon gång ibland, och jag diskade som aldrig förr, och jag tror inte jag har diskat så mycket sedan någon gång i slutet av 1990-talet.
Sedan kom alkoholen fram.. Och vi blev fulla och glada. Tills jag började spy. Och deckade vid typ 19.30.. /fail!
Natten tillbringades med sådan jävla bakfylla så det är ett under att huvudet inte exploderade. Men nu mår jag bra, vid 7 på morgonen var bykfyllehelvetet borta och nu mår jag bra. Efter några mackor, lite väldigt god yoghurt och pommes/klyftpotatis.

Om några timmar åker jag upp till stan en snabbis, hämtar nog min jacka i mitt skåp om jag pallar trycket.. Och sen åker jag till Klevshult och underbart söta lilla Tess plockar upp mig och sedan åker vi till Låväh för cigaretter och bra sällskap.
Jag älskar dagar där jag skiter i skolan, speciellt när man inte gör något vettigt. Missade dock att prova på handikappsidrott idag, men vem bryr sig? Jag hade ändå planerat att skippa skolan idag, alldeles för orättvist att vi med projektvecka inte har resursdag, så.. Det har varit skogsbesök planerat idag sedan i söndags.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0