rör mina händer.

Jag såg ett dreglande lejon
stod på toppen och sa:
"Jag ger bara folket
vad folket vill ha"

Jag skrev i alla fall på romananalysen i 50 minuter, det borde väl räcka för att jag ska förtjäna att lägga mig i sängen och börja läsa en ny bok och lyssna på bra musik? Ja, det tycker jag. För min dag kan nog fan inte bli sämre.

Nationella gick åt helvete idag på morgonen. Jag kan inte ens räkna ut volymen av en cylinder, jag visste knappt vad en cylinder var för något!
Jag skrek på min mattelärare för att hon påstår att det gick bra, KÖR UPP DITT JÄVLA GOOD TALK NÅGONSTANS OCH LÅT MIG VARA!
Svenskan ägnades åt.. att läsa några sidor i min bok.
Engelskan till att plugga lite och sedan rymma med Rasmus och people och kirra cigg, sedan sitta i caféet med M en stund innan jag gick ner till June med min fru och Låväh, mötte Tess, vandrade upp till skolan igen och spelade lite kort innan vi drog till Hemköp. Mötte Hannes och Simon där och gick hem till Hannes. Vi blev bjudna på kladdkaka med grädde, och sedan satt vi och tittade på TV. Tess och jag spelade lite kort med innan vi drog till June, Tess åkte till sin bror och jag åkte hem.

Givetvis ska det regna så in i helvete när man kommer till Värnamo med och när jag vandrade hem från bussen sen. Damn it all.

Ja, crappy dag som sagt, och jag dör sakta inombords.
Nu lägger jag mig i alla fall i sängen och läser för resten av kvällen och hoppas på lite sömn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0