she is an astronaut.

Produktiv dag kan jag lugnt påstå!
Jag lagade mat som frukost till alla och åt massvis. Sen tittade jag på något avsnitt Clannad innan jag skrev klart romananalysen av Populärmusik från Vittula, skickade in både den romananalysen och den andra. Sedan cyklade jag, Robin och Oskar ner till ICA och köpte cola, chips, godis och skinka till pizzan ikväll, och när vi kom hem igen tänkte jag sola. Dock var solen i moln hela tiden så jag struntade i det och hoppade in i duschen istället. Stod där och lyssnade på radio och sjöng otroligt länge, rakade benen gjorde jag också! Och sen satte jag igång ångbastun. Borstade tänderna gjorde jag också! Otroligt skönt. Nu sitter jag med en ansiktsmask och hårinpackning och lyssnar på underbart bra musik, fortfarande min helt lagom. Yummie.

Nu ska jag fortsätta vara produktiv och äta ännu mer mat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0