try not to fuck with your feelings.

The Sounds tillsammans med en längtan efter min kalla säng är ju en underbar kombination. Samtidigt försöker jag frammana mina kaktustaggar inför nationella provet i matte imorgon. Bara dö jävla matematik, bara do it!
Råkade dessutom få kramp i foten nu med. Tyck synd om mig?

Nej, men bra dag idag. Köpte glass efter lunchen och satt vid solväggen ett par timmar med Juwlia, Anna, Låväh, Monica och Lela. Sedan "slutade" jag skolan för dagen. Träffade Sebbe, stannade kvar i stan flera timmar med trevliga människor och hade det trevligt.
På tåget hem satt jag och lyssnade på Broder Daniel och läste min bok i min sköna ensamhet när jag fick ett sms av Tess om att Kim dissade henne för att spela fotboll. Jag befann mig i Skillingaryd med tåget, kollade snabbt om det gick något mer tåg från Klevshult ikväll, vilket det gjorde, så jag skickade iväg ett sms till Tess om att hon skulle dissa Kim och träffa mig någon timme. Den underbara människan gick med på det och åkte på moppen bort till stationen och mötte mig! Sedan satt vi där en liten stund innan Kim kom och joinade oss. Jag skulle dessutom köra Tess moppe.. Ähähähä, det gick faktiskt bättre än jag trodde, jag krockade inte och jag dog inte. Asbra.
Sen åkte jag hem, åt några mackor och satte mig i Robin och Oskars rum och pratade med dem tills mamma kom ner och skällde.

Och nu, helt från någonstans i mitt huvud, ska jag byta om och krypa ner i min kalla säng och titta på Grey's Anatomy.

Bilder från dagen med.
Glass vid solväggen.

Umgänge i Klevshult med Tess.


Kommentarer
Postat av: tessebooi

OMG XD

2010-05-12 @ 20:53:21
URL: http://minustess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0