den kvällen i paris när jag tatuera in ditt namn

Igår var bra. Fidde kom och mötte mig vid stationen, vi gick till Danne och stod där och pratade lite innan vi gick till Jack & Jones och mötte Erik och de andra, stod utanför Danne väääldigt länge innan vi gick hem till Erik. Tittade på Det, yes, älska clowner osv. Sedan gick alla ut och rökte och jag och Fidde satt och skrattade åt något program på SVT1. Sedan började vi titta på Pirates Of The Caribbean. Hann dock inte titta klart på hela innan jag skulle åka hem.

Nu ska jag snart duscha and so on innan jag åker in till Värnamo idag med. Jag har inte hört något från Tess än så länge dock... Well, idag blir nog bra också hoppas jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0