det spelar ingen roll om du håller mig hårt

Jag har ätit två rösti och en pytteliten fiskbit, en halstablett och lite glass idag. Jag är trött, kan inte svälja och orkar inte ens hämta lite glass. I övrigt har bestämt mig för att vara hemma imorgon med och åka till skolan på fredag innan jag ska umgås med Fiddzor again. På lördag blir det äntligen en träff med tjejerna hemma hos Tess med tacos och vin and it's gonna be awesome.
Jag har kollat igenom nästan halva säsongen av Vampire Knight: Guilty, bortsett från att den emellanåt är lika tramsig som Twilight är den rätt episk, men jag tycker bättre om första säsongen. Femte säsongen av Grey's Anatomy går också då och då, fjärde säsongen avklarad. Men jag ska faktiskt sätta mig med Kent och The Dirt och lite mer glass nu. Jag vill verkligen ha kycklingsallad, men jag kan ändå inte svälja det, so what's the point?

Kommentarer
Postat av: Michaelmonika

The information found by me on this site appeared very useful! Thanks to the owner!

2011-11-14 @ 07:48:29
URL: http://michaelmonika.bloghy.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0