här kommer jag med hjärtat i handen

Åkte till skolan igår. Man orkar ju inte riktigt filmkunskap längre... Aja, jag får visa min kämparsida och kämpa på i ungefär ett halvår till. Produktiv engelska som faen till sist.
På eftermiddagen var jag i Värnamo, mötte Fidde och gick hem till honom. Tittade på TV en stund innan vi gick och mötte Vedran och gick till Jocke där Natta redan var. Tittade på Alpha Dog, lyssnade på musik och pratade bort några timmar innan jag, Fidde och Vedran vandrade genom hela jävla Värnamo hem till Vedran. Träffade Ian och Stoffe och några fler på Hemköp också. Åt mat och tittade på Kenny Begins, Nattbuss 807 och Svullo tills vi somnade.
Idag var det frukost och 41 year old virgin innan vi vandrade till min buss. Kom hem, tittade på någon film med Oscar innan jag började göra mig i ordning. Duschade och nu har jag precis sminkat mig.
Kvällen bjuder på tacos, lite vin och antagligen massor av musik och dans med tjejerna hemma hos Tess. Jag, Juwlia och Tess ska även bada i bubbelbadkaret (utan bubblor) mitt i natten, whoop whoop.

Gammal bild från när vi var hos Bekim i april.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0