hennes ord var ett laddat gevär och hon sköt på framtida besvär

Jag och Låväh drog oss ner på stan sen till slut och köpte hårfärg innan vi åkte upp till DH. Stod ute och frös tills Tom dök upp och efter en liten stund kom han på att vi kunde gå in till själva entrén då vi slapp betala för att stå där, vilket vi gjorde. Sprang mellan entrén och ute, tvingade ut Samuel och träffade lite andra människor. Sebbe dök upp också och hälsade på mig och Låväh, sedan visade det sig att han skulle förbi June så vi fick åka med honom dit i en jättevarm och skön bil, inte helt fel.
Köpte även Marabou Sensation Cookie Cream för första gången. Jag kommer dö för varje tugga jag tar, dog lite på tåget hem när jag och Låväh provade varsin bit. Det var lite mer, typ "mycket mer mmm i livet"!

Nu sitter jag dock i min säng igen, ganska lycklig över det. Med min Marabou, en powerade, en påse chips, ett finalavsnitt av cycle 15 av Top Model och en skvallertidning. Denna fredagen kan verkligen inte bli bättre. Jo, med mina pyjamasbyxor, så de åker på nu också med ett par raggsockar till!



Fick bli Kayla på bild, bara för att hon helt enkelt är bäst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0