if you look for freedom you will fly

Mitt i allt såntdär vackert Top Model-tittande blir man ju helt salig av lycka när man får se alla underbara fotografer och designers som Patrick Demarchelier, Zac Posen, Vera Wang och John Galliano och många andra, och sen hamnar man på deras hemsidor med alla deras foton och klänningar, skor, väskor och allt annat möjligt. Hamnade precis på John Galliano's hemsida där allt börjar med en fashionshow med klassisk musik och modeller som är så jävla vackra, går som gudar och har kläder som man bara dreglar över. Not literally though, but still.
Satt dessutom innan och kollade igenom allt möjligt från Vera Wang, och då måste jag bara påpeka att hennes bröllopsklänningar är ju helt underbara, och om man leker med tanken, hur mycket skulle hon ta betalt för att designa ens bröllopsklänning?
Jag blev dessutom förvånad över att Alexander McQueen's skor var relativt billiga. Har alltid tänkt mig typ flera tusentals dollar för ett par skor, men kollade lite och i majoritet ligger de på runt 1500-2000 dollar, så inte alls så dyrt som jag alltid har tänkt mig.

Back to reality; jag kommer nog aldrig ha så mycket pengar så jag har råd med allt jag vill ha av dessa designer och jag kommer aldrig orka mer än att önska att jag kunde stå modell och gå runways som Tyra Banks, Vlada Roslyakova och Paulina Porizkova och jag ska muntra upp mig själv med ännu mer Top Model och äta chips.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0