jag var så ung och dumdristig och tårarna rann ner för min kind

Äntligen, äntligen min egna säng och min egna dator.
Söndagen spenderade jag framför Top Model hemma hos Kim, samma med måndagen för att jag har vägrade gå till skolan för jag kom fan inte längre än till datorstolen och tillbaka till sängen på morgonen för att jag hade så ont i huvudet. På kvällen blev det fika osv också. Konstaterade även att jag aldrig någonsin kommer förstå poängen med fars dag. Inte mors dag heller för den delen.
Igår kom jag upp till skolan i alla fall, men tydligen skulle vi måla hela fotolektionen, vilket var väldigt trevligt att jag inte fått den informationen och fick ett sms av läraren där det stod "målarkläder" klockan 7 på morgonen när jag precis satt mig på bussen från Skillingaryd upp till skolan. Så, jag spenderade ungefär fyra timmar med att äta brownie, sitta vid facebook, ta kort på de som målade, prata med Micha och Låväh och få ett litet besök av fru. Teatern... Ja, jag lyckades... Somna...

Idag sov jag mig igenom engelskan och svenskan, whoop whoop. Skrek lite grann på svenskaläraren också, ähähä, man älskar ju dåligt humör på grund av sömnbrist. Samhällskunskapen var helt okej, tåg till Värnamo för att börja bege mig hemåt. Vilket slutade med att jag hoppade av bussen vid Sveaplan i Värnamo, gick ner till stationen och mötte Fidde och slutade upp hemma hos Jocke. Tittade på Shutter Island (som sög mer kameltunga än Avatar någonsin gjort) och jag somnade. Till slut satt jag och Fidde själva och tittade på Prince of Persia - överraskning; jag tyckte den var bra. Även om vi inte såg klart hela och jag var jävligt skeptisk till en början.
Vandrade bort till bussen med Fidde sedan och nu sitter jag i min egna säng, ska snart tvätta bort sminket, dra på ett avsnitt Grey's Anatomy (I've missed you!) och måla naglarna. Taggar inte alls multimedia och all crap imorgon, hade ju tagit en sovmorgon imorgon, men måste gå på multimedian, fuck it.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0