kulhål tvärs genom bröstet, lungorna fyllda med vatten

Till en början tackar jag alla för kvällen/natten och ett extra tack till Erik för sovplats ännu en natt.
Jag träffade nya människor, jag har lyckats få någon att bli arg på mig (whoopa, I like it!) och det är rätt fucked up på annat håll. Jag har även fått höra att jag pratar väldigt pedagogisk med människor ibland, pratat oerhört mycket med människor och allt och inget.
För första gången på en helg har jag vaknat fem minuter innan alarmet skulle gått, och för första gången har jag smugit upp och dragit på mig mina kläder för att smyga iväg. Dock misslyckades jag, väckte Ian och han väckte Erik, men de höll mig sällskap ner till stationen och väntade på mitt tåg med mig, men jag hatar att väcka människor.
Jag har också, för första gången på länge, krigat mellan vanliga känslor och någon känsla av att ha tappat bort något, med Winnerbäck i öronen, solen i motljus och regn mot ansiktet.

Nu ska jag tvätta allt som ligger på mitt golv, bädda rent i min säng, äta mig själv ur huset, kanske duscha om jag känner för att orka det senare och titta på Grey's Anatomy innan jag åker iväg till min fru för första gången på väldigt länge. Prata sönder timmar och äta mat och titta på film blir det nog som vanligt. Jag har saknat det.


Ignorera röda ögon (och att jag ser yngre ut än jag är), jag orkar inte öppna photoshop och redigera.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0