man måste krossa hjärtan och starta krig

Vet inte riktigt vart jag ska göra av min natt...
Jag orkar inte sova, men kan ändå inte riktigt bestämma mig för om jag ska sova eller inte.
Tror det blir sova ändå. Bara för att slippa allting.

Annars, var dagen väldigt bra. Klarade fotoprovet galant, satt och chillade typ resten av fotolektionen. Teatern samma sak, sprang omkring och lekte drogade hippies, hade låg/hög status, hoppade som grodor, startade krig två gånger om osvosv. Sådant där som man bara har tillåtelse att göra på teaterlektioner.
Åkte tåg hem med Kimsan, råkade slå till hans muterade finger, ähä.
Kom hem till momo&mofa, gjorde en "sallad" med bara tomat och gurka och mofa gjorde jättegod entrecote som jag åt innan jag gick upp till stationen och umgås med Fidde och Vedran och någon mer någon timme och sedan hamnade jag här...
Så, nu ska jag ringa Kim för att fördriva tid och sedan sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0