men mot dollar och yen så blir döden lätt ett skämt

Taggar att leva på glass tills jag kan svälja mat igen, vilket kommer ta ett tag känns det som just nu. Fast jag har ingenting emot att vara sjuk, jag hade i alla fall inte det innan idag när jag och Kim låg och tittade på Grey's Anatomy, åt chips och vitlöksdipp och drack cola, mhm. Nu får jag titta på Grey's Anatomy och Vampire Knight själv. Well, I can do it.
Skulle egentligen till Värnamo idag på eftermiddagen, men det blev ju inte så. Får se om jag blir tillräckligt frisk i veckan, måste i alla fall vara frisk till på lördag när vi ska till Tess.
Nu ska jag fortsätta min kväll med de sista minuterna av I form med Anna Anka och sedan Grey's Anatomy.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0