och hon stänger sin mun för att skydda alla orden

I stort sett nyvaken och nyduschad, lyssnar på Kent och ska börja fixa mig inför kvällen.
Gårdagen blev också bra, vi slutade upp på VF för film and so on med Erik och de andra. Nattbuss på vardagar? Hell no. Jag fick även spendera natten på soffan på VF. Vaknade väldigt tidigt idag och jag minns dessutom inte när jag var utan mat så länge sist. Åt alldeles för snabbt när jag kom hem och mår fortfarande illa av det, whoopa. Och jag hostar värre än en gnu at the moment, men det finns ingenting kvällen inte kan lösa. Eller, jo, nej, jo, nej, I don't know.
I alla fall, nu fortsätter jag med Kent till allting, jag ska hinna sminka mig och fixa håret och måla om naglarna innan jag ska åka in till Värnamo, möta Låväh på stationen, gå upp till Willys och sedan hem till Jocke.

Jag skrek med målbrottsröst "jag hatar er"
Som barn var jag grym
Den här känslan som jag har
är inte min
Den blev kvar, är den din?
Den smakar som Du…

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0