om du älskar mig kommer jag lämna dig

Allt var bra igår, maten var god, musiken var bra, människorna var bra. En del andra människor kom förbi också; Kim, Jacob, Timmy, Ida, Ple, Linus och Tobbe. Tror det var alla... Anyway, vi lyssnade på musik, pratade, spelade sanning eller konsekvens i stort sett hela kvällen där jag fick slicka på dörrhandtaget, springa runt huset, bli slickade från ankeln upp till låret av Kim och slicka honom från hakan upp till hårfästet, Låväh fick sitta utan sina tights och även (tillsammans med Juwlia) trycka tuttarna mot köksfönstret och massa annat.
Skulle ju egentligen sovit hos Tess med, men jag sov hos Kim sen ändå. Kom hem till honom vid 4 ungefär, whoopa.
Nu har jag ett par timmar att fördriva och som vanligt hemma hos Kim kan jag inte bestämma vad jag ska göra. Blir väl Top Model again I suppose, ähä.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0