saknar dig fast du står här mitt framför mig

Idag såg jag repetitionen inför en pjäs vi ska se nästa vecka med teatern. Fuck, nu vet jag hela pjäsen and it sucks.
Om två veckor slutar jag vid 12 för jag har ingen teater.

Idag åt jag faktiskt min första riktiga meny på Mc Donald's på länge.
Och jag införskaffade mig ett nytt nagellack; H&M's Spending cash with Carl är äntligen i mina ägo efter alla dessa månaders åtrå.

Idag har jag även konstaterat att det var för mycket vitlök i tsatzikin jag gjorde igår.
Och den var dessutom inte god att äta med gurka till.

Jag vet heller inte om jag har engelska imorgon, jag har en känsla av att den är inställd, men ingen jävel kan ju svara på en enkel fråga.
Och jag är trött. Så så fort mitt nagellack har torkat helt nu ska jag tvätta bort mitt smink och sedan lägga mig och sova.
Ska nog även stänga av datorn och titta på något på TV:n och se om jag sover bättre utan att vakna hela tiden och undra vart jag är, ett litet experiment jag borde kommit på för längesedan kan man tycka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0