the crying walls of sliding architecture

Vilket jävla år 2011 kommer bli; Håkan Hellström den 25 mars, Popadelica den 7 maj med bl.a. Daniel Adams-Ray. Sedan blir det Metaltown 17-18 juni med System Of A Down ♥. Peace & Love 28 juni - 2 juli; Daniel Adams-Ray again, Oskar Linnros, The Sounds, Kapten Röd, Asta Kask och Maskinen.
Alla skriva artister är dock de som är klara än så länge. Och egentligen finns inte någon av biljetterna i mina händer än, men det kommer, det kommer.
Hoppas dessutom så jag känner någon liten ångest på att Manson, Slipknot, Rammstein, Nine Inch Nails eller något annat underbart ska dyka upp på Metaltown.
Kent och/eller Winnerbäck får gärna dyka upp på Peace & Love också.

Så, nu ska jag göra varm chokladmjölk och sedan ska jag fortsätta titta på Grey's Anatomy och äta pepparkakor också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0