all I can do is keep breathing

Jag hade en trevlig kväll igår i soffan hos Michaela. Vi tittade på Simpsons och Family Guy och sedan Hide And Seek innan det blev en kylig kvällspromenad med fastfrusna händer som höll i varandra innan vi satte oss på ett liggunderlag i källaren och pratade och lite allt möjligt. Strax efter 1 gick vi bort till Netto och ställde oss vid busshållplatsen och väntade på min väldigt sena nattbuss. Många trevliga människor i bilar som cirkulerade i rondellen, körde förbi, tutade och vinkade också.

Idag har jag bara spenderat min dag i sängen framför de sista avsnitten av säsong tre av Grey's Anatomy, somnade ifrån ett avsnitt ett par gånger, vaknade, spolade tillbaka, somnade, vaknade and so on. Till slut vaknade jag så pass mycket så jag tittade klart på det och fortsatte på nästa avsnitt.
Jag har inte gått utanför min dörr mer än nödvändigt, det vill säga för att hämta mat och nagellacksborttagning, så jag har målat om naglarna också.
Dracula och bra musik har jag också ägnat dagen åt, och det ska jag fortsätta med snart. Typ nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0