det går sönder i takt med basen i marken

Jag vill leva i total jävla cynisk skadeglädje med en smula hat mot allt och alla.
Dock kan jag inte det på grund av mitt dåliga samvete, och jag klarar inte längre av att tycka illa om allt och alla.


Gårdagen var bra; startade med förfest hos Tobbe, drog vidare till Edding, grattade honom och blablabla innan vi mötte Alex och efterfestade hos honom och dansade till Dansa, Fastän med Säkert!. Det var nog även det bästa på hela kvällen. Drog till Edding någon gång mitt i natten igen.
Så, jag tackar Tobbe för förfesten, Edding för festen, Alex för efterfesten, Låväh för allt under kvällen (jag älskar dig otroligt mycket din potatis!) och även för en sovplats som inte förbrukades, och Edding för att jag fick sova i hans hus.
Jag får väl även tacka människorna som fakkade med min kamera för alla bilder, även om väääldigt många var på Låvähs bröst och rumpa.


Leppy, Låväh och ett stycke födelsedagsbarn Edding


I väntan på Alex

Kommentarer
Postat av: L

och jag älskar diiiiiiiig mitt lilla smultron! hihi <3

2010-10-03 @ 19:47:25
URL: http://impulsion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0