I'm out of my head without you

Nu sitter jag äntligen här, ska precis krypa ner i sängen, slänga på Monsters vs. Aliens och sova.
Spenderat hela dagen i skolan, Kimsan kom förbi en stund med och åt osv med mig, Jessicor och sedan Juwlia och Pet. Åkte tåg med Micha hem, mötte Fidde, Danne, Stoffe och några fler på stationen, gick och träffade Oliver och Sandra och sedan stack vi hem till någon. Tittade på How High och sedan började jag bege mig genom hela Värnamo för mat och sömn. Gick dock nästan vilse, hittade Willys precis efter att jag börjat fundera på att ringa Fidde och be honom komma och rädda mig. Tack för att Mötley Crüe finns i min mp3, annars hade jag inte stått ut länge.
Så, ja, jag tackar la alla för en trevlig eftermiddag/kväll, imorgon taggas ju lagom mycket med plugg inför samhällsprovet på onsdag, och den eftermiddagen kommer spenderas med Edding och sedan Kim. Sounds good.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0