jag har skrikit färdigt och bröstkorgen är tom

Jag sov i nästan 12 timmar och jag är fortfarande trött. Måste dock kriga med samhällskunskapen idag, så mycket som jag orkar. Måste även lägga in alla bilder i datorn, redigera dem och slänga upp på facebook också... Det får bli ikväll/inatt. Måste ringa momo&mofa med och kolla om jag ska komma till dem imorgon eller på måndag.

Gårkvällen var nice, DementiaH var hur jävla bra som helst, människorna var underbara och jag träffade nytt folk som jag tyckte om. När vi kom till Värnamo var jag och Michaela ute lite med Vedran, Danne och Fidde. Ja, kvällen blev fucked up in all kinds of ways, mamma hämtade mig och Michaela, skjutsade hem Michaela och sedan åkte jag och mamma hem. Jag skrev ner allting, borstade tänderna och tvättade bort sminket, slängde på några avsnitt Grey's Anatomy och sedan tog det två minuter innan jag sov som en stock i nästan 12 timmar. Nästan värt att sova bort precis allt annat idag... Känner mig dock mig skyldig om jag skulle skippa att redigera bilderna och plugga på samhällen. Baah, fuck life, jag ska i alla fall titta på ett avsnitt Grey's Anatomy och sedan får vi se.

By the way, några bilder på DementiaH lär ju dyka upp här på bloggen (höll på att skriva pbloggen? Förvirrad.nu, yes).

Kommentarer
Postat av: karro

åh. du är så duktig systeryster som pluggar så flitigt! dock hoppas jag att du kan ta en pluggpaus någon gång och komma och leka med oss!

Neo saknar moster, och syster gör det med!

(men vänta ett litet tag så jag inte smittar ner dig med jordens värsta förkylning, det blir så jobbigt då)

puss!

2010-10-23 @ 15:44:47
URL: http://karrom.blogg.se/
Postat av: L

haha, man får la tacka :)

jo, men jag hade faktiskt tänkt komma förbi någon dag på lovet, har massa tid att fördriva hela den veckan.

och om jag blir smittad bryr jag mig inte så mycket om faktiskt :)

puss

2010-10-24 @ 12:15:03
URL: http://heartcry.blogg.se/
Postat av: karro

åh, när är det lov?

höll på att säga att jag också vill ha lov, men jag har ju ett ganska långt sådant, även om det är nonstopfulltuppdygnetruntjour.



du är välkommen! pöss

2010-10-24 @ 15:06:19
URL: http://karrom.blogg.se/
Postat av: L

vecka 44, så om en vecka typ :)

haha, ja, du har ju faktiskt haft lov i nästan sju månader nu, du ska inte klaga. jag skulle inte haft mycket emot att ha en sådan jour bara för att slippa skolan.



tack så mycket! vi lär ju höras nästa helg eller något om någon dag (y)

puss

2010-10-24 @ 15:42:49
URL: http://heartcry.blogg.se/
Postat av: karro

puh! ibland har jag jävligt lust att bara proppa i lurarna i öronen och gå till jobbet, haha!

men självklart är det guld värt att få vara hemma, sverige är ett bra land!



yes, det gööör vi! herråååå puss!

2010-10-24 @ 21:00:28
URL: http://karrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0