kan du inte va tyst nu?

Hemma hos mamma igen.
Klänningen jag beställde ska skickas tillbaka. Jag trodde jag skulle vara nöjd, men nej.
Mannen som skulle "gå hem" till mor sin har somnat i min säng.
Jag måste sova snart, upp 5.30 imorgon för skolan.
Efter allt i skolan blir det att äta och sedan gå på stan med Låväh, senare åker vi antingen till Klevshult eller till Värnamo (vet inte än) innan vi beger oss ut till Packebo, duschar och fixar oss och antagligen äter något med och sedan drar till Fiddzor.
Älgjakt med på lördag, whoopa.

Kommentarer
Postat av: Abdullahinga

Lively, fresh and designer work - really like the natural themes, and the website is cool! Worth a visit!

2011-06-03 @ 08:54:39
URL: http://abdullahinga.blog366.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0