kärlek blev det fast efter ganska många ögonkast

Nu är min kväll complete. Ludwig Bell finns på Spotify (vilket han kanske har gjort ett tag, men jag upptäckte det nu ikväll), innan spelade jag Säkert! och jag läser Dracula och har druckit en kopp av mitt favoritte.

Jag åkte hem från skolan idag, fyfan vad dåligt jag mådde; illamående och det kändes som jag skulle kräkas, senare fick jag otroligt ont i hela kroppen och huvudet. Jag somnade några timmar på soffan och nu mår jag bra igen, även om jag fortfarande är trött. Men om 17 minuter börjar Top Model cycle 14 på TV och även om jag redan har sett den säsongen måste jag följa den på TV. Mhm, Raina är allt jag har att säga ♥.


Kom tillbaks, jag ångrar allt jag gjorde
Allt jag sa, det är inte dig det är fel på
Det är jag, det fattar väl jag

Jag vet jag är en idiot
och hela stan vet vad jag gjort
Jag förtjänar hur jag mår
Kom häll mer salt i mina sår

Du är glad, det har jag sett nu på din
statusrad och alla bilder ifrån
Någon bar, där verkar du glad

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0