men jag har samma trasor, går och röker samma marlboro

Sitter och dunkar Lifelover och funderar på att dra på mig pyjamasbyxor och en Winnerbäck-tröja, sätta mig mot sängkanten och titta på Grey's Anatomy. Kvällen är ju ändå inte värd att spendera tillsammans med skolböckerna längre, speciellt inte efter att det tog fyra timmar för mig att skriva av powerpoints från psykologin. Dock lagade jag ju mat och satt framför facebook också medan jag kämpade som en jävla viking, but still...

Annars var dagen helt okej. Engelska och svenska i skolan idag bara, imorgon väntar ett par timmar med multimedia bara och sedan åker jag hem med Låväh, good. Veckan får gärna ta slut snart så jag kan spendera alla mina vakna timmar med plugg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0