mot gummi, glas och metall betyder ett mirakel inget alls

Jag åkte till Kim igår kväll för de som inte förstått det. Och allt var bra. Jag spelade Sims 3 och Robot unicorn attack, vi åt mat och tittade på TV, åkte till Skillingaryd både igår och idag, och... Yes, tror det var rätt mycket det.
För första gången såg jag dessutom dödsångesten i en minks ögon - och jag grät nästan, även om jag vet att den där stackars minken inte hade klarat sig länge till ändå. Och idag tittade jag på när en annan mink dödades. Nej, jag skulle nästan kunna plocka hem alla minkar jag ser och ha som husdjur (om det hade gått att få tag på dem och de inte hade luktat så äckligt).

Och sedan jag kom hem har jag bara suttit och tittat på Idol, ätit mat och chips och bara hoppats att alla mina favoriter i Idol får vara kvar.
Ja, jag har förvandlats till en sån där människa som tittar på Idol och blir tårögd av att höra bra låtar framföras av någon underbar person. Som till exempel Jay eller Olle. Whoopa!
Nu ska jag dock bestämma mig för Grey's Anatomy eller Arsene Lupin medan jag kollar Fronter och längtar till på måndag.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är gott med chips. :D

Föresten, vad tycker du om min blogg? Jag försöker få fler läsare så jag undrar om du vill göra bloglovinbyten? ;)

2010-10-16 @ 19:38:56
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0