razor blades and cocaine to pass the time away

Kommer att kompensera den där lilla stunden jag somnade på samhällskunskapen nu ikväll; jag ska skriva ett för jävla kick-ass reportage till svenskan, om det så ska ta mig hela natten.
Annars rätt okej dag, jag beundrar människor så jävla mycket verkligen! Eller? Nej, det gör jag inte.
Men jag har äntligen läst ut Dracula och fått börja läsa The Heroin Dairies så Nikki Sixx är mitt sällskap för det mesta idag. Till och med på samhällskunskapen satt jag med boken uppslagen i samhällsboken och läste.
Nej, nu ska jag skriva mitt reportage till tonerna av Mötley Crüe, tro det eller ej.

Her love is like a swimming pool
Winter come and it's no use to you
Her love is like a suicide

Lose your faith and it takes your life
Her love is like a merry-go-round
Spins you in circles then it knocks you down
Her love is like a cheap alcohol
Morning comes and you don't remember at all
Her love is like a Cheshire cat
At first so friendly but at you it laughs
Her love is like a passionate kiss
At first so sweet then it takes your breath
Her love is like the stars above
Your guiding light always leaves you lost
Her love is like Jesus Christ
No matter how much faith
You still die on the cross
/Nikki Sixx

Kommentarer
Postat av: djustd

Lägger du ner mycket tid på bloggen? Kram! =)

2010-10-19 @ 01:04:45
URL: http://djustd.blogg.se/
Postat av: L

haha, inte överdrivet mycket :)

skriver mest bara, vilket du kan se eftersom jag inte ens har fixat en header/design ^.

2010-10-19 @ 14:55:16
URL: http://heartcry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0