säg mig att det finns något mer, mer än bara droger och dagen efter

Jag tror aldrig jag har lyssnat på en artist lika sexuellt fixerad som Oskar Linnros. Eller, han verkar jävligt sexuellt fixerad med tanke på sina texter. Eto... Jo, men annars är han underbar.

Idag slog jag nog personligt rekord; jag kom till stationen på sju minuter. Whoopa! Höll dessutom på att missa bron över ån; gatulyktan därvid fungerade inte, jag skrev sms och ah... Tittade upp och då hade jag gått förbi bron, haha.
Sen har dagen flutit på. Jag och Jessiica var på ICA och hälsade på Issi, vi fick saft och choklad och så varsin jättestor bit Toblerone (bild kommer sen).
På samhällskunskapen satt jag och Jossan och skickade massa roliga sms till varandra;
Jossan: rosa knark moln :D
Jag: fluffiga pälsbollar :3
Jossan: rosa elefanter :D
Jag: röda fluffiga saker som flyger omkring på gröna dinosaurier 8D
Jossan: en grön gurka som vill bli en rosa gurka men han blev blå :o
Jag: haha! En potis som misslyckades med sitt liv och slutade upp som fläskfilé (y)
Jossan: det var en gång en tomat fast han var en morot!
Jag: har du hört om sparrisen som gnällde över att han var grön och förvandlades till ett salladsblad?

Och där slutade vi samhällen och vi slutade även skicka roliga sms till varandra då.
På vägen hem fick jag även veta att Kimsan har trots allt visat sig vara man nog att skjuta en älg. Whoopa. Någon har det ju bra och tillbringar dagarna ute i skogen istället för skolan.

Anyway, nu ska jag sätta mig med engelskaglosor några minuter innan jag fortsätter läsa 1984 (jag misslyckades och läste inte ut den till igår) innan jag ska titta på Top Model och sova.
Tack PG för att jag slipper gå till 16 imorgon!

Jessiica med tobleronen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0