tellement loin de ce monde

Helgen har varit bra. Fredagen flöt på med endast engelska för min del (jag fakkade det med bussarna på morgonen så jag fick sitta i värnamo två timmar och vänta på ett tåg till skolan, whoopa) innan jag spenderade tid med Anna och Låväh och sedan åkte jag hem.
På kvällen kom Kim och hans mamma och plockade upp mig. Vi tittade på Idol och åt mackor. Jag och Kim somnade på soffan en liten stund någon gång mitt i natten med, ähä.
Igår tvingades Kim cykla lite och skjutsa hem mig på cykeln så jag kunde duscha innan jag åkte och firade mofa. Efter väldigt många timmar åkte vi hem och jag gick ut för att röka med Kim, vilket slutade med att jag sov hos honom en natt till.
Idag gick vi upp tidigt, jag fick skjuts hem och sedan dess har jag bara suttit och tittat på Idol och ätit en hel hemmagjord pizza. Eto.. Senare blir det att kämpa som en viking med 1984 och kanske börja skriva upp alla likheter och olikheter and so on. Whoopa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0