the trick is to keep breathing

Jag har krigat mot sömnen hela morgonen medan jag tittade på Arsene Lupin.
Sedan krigade jag för att skriva klart uppgiften jag skulle gjort för att kompensera en teaterlektion vi inte hade de senaste veckorna. Nu har jag bara kvar att skriva om en annan film till filmkunskapen (jävligt glad att läraren lägger upp filen i PDF-format dessutom, vackert som fan, eller?) och ett prov i samhällskunskap sedan har jag lov. Det är i alla fall så det är planerat.
Nu ska jag fortsätta lyssna på en playlist jag plockade upp för några dagar sedan; jag är kär, läsa The Heroin Diaries och försöka låta bli att önska mig bakåt i tiden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0