we could gaze into the stars

Fredagen var bra. Började hemma hos Låväh med pasta och köttbullar innan vi duschade och gjorde oss i ordning till tonerna av Pink och This is Halloween och sedan skjutsade Låvähs mor oss till Värnamo. Michaela mötte oss och vi gick hem till Jocke och hade det bra med bra musik, fina människor och en Jag har aldrig-kortlek. Låvähs mamma kom och hämtade oss senare och körde hem mig till Kim. Tog ett litet tag innan han kunde ta sig upp för att låsa upp dörren åt mig, good work, ähä.
Bilder kommer när jag har kommit hem och lagt in dem i datorn.

Igår gick vi upp vid 6.45 och sedan åkte vi ut någonstans för älgjakt. Lite kallt, men det var värt det. Somnade dessutom en liten stund i andra älgtornet vi var i, haha. Åkte tillbaka hem till Kim någon gång på eftermiddagen, sov en liten stund osv. På kvällen blev det mat och TV-tittande med Jocke, Lena och Kevin. Somnade tidigt med, vilket betyder att vi vaknade tidigt idag.
Nu är Kim på jägarexamen-sak och jag lyssnar på musik och ska snart spela Sims 3 eller titta på ett avsnitt Top Model, det blir bra. Whoop whoop.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0