but all the drugs in this world won't save her from herself

Jag kan då verkligen inte sova en hel natt ensam i min säng utan att vakna med en orosklump i magen. Det börjar störa mig och jag önskar att jag hela tiden kunde sova lite längre än till 04.30 dessa dagar.

I alla fall, ska börja vandra runt i huset och göra mig i ordning efter detta blogginlägget, sedan blir att ta bussen till Värnamo och sedan bussen till Jönköping och hela vägen ska jag lyssna på Manson och läsa Dracula (som jag förövrigt älskade redan när jag läste första ordet).
Läste ut "Så länge vi båda andas" igår på bussen från Värnamo, så.. Yes, Dracula blev det på kvällen.
I eftermiddagen blir det också ett samtal med min otroligt trevliga läkare efter en fyra timmar lång fotolektion som jag hoppas inte ska spenderas med Flamsfia.

Och nu ska jag gå och göra mig i ordning inför skolan.

Kommentarer
Postat av: Jonasrebecca

Home Page I am really excited! Very useful. It very impressive. :-)

2011-02-23 @ 16:28:57
URL: http://jonasrebecca.blogfuture.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0