du får gärna komma hit och skrämma mörkret

Mitt liv består inte av någonting annat än skolan, plugga, äta och sova nu för tiden.
Jag går upp varje jävla morgon, åker till skolan, läser antingen Dracula eller Animal Farm på vägen dit och hem samtidigt som jag lyssnar på musik (förutom de få gånger jag åker med Kim och pratar med honom istället), gör allt som jag ska göra och sköter mig i skolan; går på lektionerna, lyssnar på lärarna, gör uppgifterna vi får, skriver upp läxor, röker mina cigaretter, äter min mat, köper mitt kaffe och umgås med mina kompisar. Åker hem någon gång på eftermiddagen, och för det mesta är jag inte hemma förrän 18.30 och då har jag suttit och läst i ett par timmar till på tåget och bussen. Kommer hem, äter och pluggar lite till, slänger på något avsnitt Grey's Anatomy och sover.
Och sen börjar allt om igen.

Idag hann jag dock med att slänga in lite kläder i tvättmaskinen och att måla om naglarna. Är dock inte helt klar, ska hämta ett glittrigt nagellack och dra på över det grå, och så fort det har torkat ska jag byta om och sova så jag är redo för en dag med fyra timmar foto, lååång lunch och sedan teater.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0