du kan låna mig igen, du kan förbruka mig igen

Dagen spenderades som sagt i skolan med lektioner och skolfoto och massa jävla tid som bara fanns.
Åkte till Värnamo med Kimsan med, han köpte kläder och sedan var vi hos hans mor en stund innan vi åkte hem till mig. Spenderade lite tid innan han åkte hem och det återigen var dags för mat för min del innan jag satte mig och redigerade bilder till stjärnextas.

Måste även säga att Säkert!'s nya album får all min kvällskärlek. Nästan så man borde stanna uppe hela natten och läsa till denna underbara kvinnas röst med ljus som doftar vanilj och många koppar kaffe.
Dock blir det inga uppesittarnätter förrän jag verkligen behöver det om några veckor.

Och lite sådär dagen i ära (eller vad jag ska nu ska säga) hamnar det en bild på Kimsan på bloggen med.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0