extraordinary machine

Det blev inget fikelifika med Lambi today. Vilket suger rätt hårt, men jag hoppas att det blir av snart när jag inte har så mycket plugg.

I alla fall, tandläkaren sög, as usual.
Tåget till skolan var jävligt försenat, vilket i och för sig inte spelade mig någon roll eftersom jag ändå hade missat de två lektioner jag var förberedd på. Dessutom träffade jag på någon random person som var rätt trevlig.
Sedan var jag på två lektioner, en egentligen eftersom jag fick "ledigt" från samhällen mot att jag pluggade hemma. Kom dock på nu att jag glömde skriva på närvaro-listan.. Damn it.
Jag skulle åkt tåg med Låväh och Monika hem, men Låväh dissade så jag och Monika sprang till bussen. Väldigt onödigt med tanke på att bussen gick tio minuter senare än vi hade räknat med. Så.. Ah, vi stod där och väntade.
När jag gick hem kom jag på att jag hade missat en ganska stor sak när jag valde skor i morse; cykeln. Så jag fick vandra hemåt i mina klackar and it hurts like hell now.
Så fort jag kom hem satte jag mig vid datorn för att plugga lite grann. Skriva hela teateruppgiften vi hade fått osv är det tänkt innan jag går och lägger mig. Ska dessutom fixa lite mat.

Nu ska jag fortsätta lyssna på Fiona Apple och pluggeliplugga (måste snart sluta med detta "pluggeliplugga", "fikelifika" osv).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0