I don't want to end up being a tragic heartbroken human being

Jag behöver någon svensk musik, något i stil med Lars Winnerbäck, men som är otroligt jävla cyniskt och kan matcha mina tankar. Det är min högsta önskan just nu. Nästhögsta egentligen, men jag vill återgå lite till min dåliga vana av förnekelse just nu.

I alla fall har hela jävla dagen bara gått och gått som om ingenting vore kasst. Så, ja, multimedia mediekommunikation; släng er i väggen. Psykologi... Nej, det är faktiskt rätt kul, så det kan få vara kvar.

Nu vill jag bara ha fredag så fort som möjligt; filmkunskap och engelska, stan och sedan ska jag umgås med Michaela♥.
Så, hatade torsdag; fuck off and die.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0