I haven't slept since I woke up and found my whole life was a lie, motherfucker

Fotolektionen spenderades utan Flamsfia idag. Härliga tider. Istället drog vi ut och skulle fota våra profilbilder till "ploggen", så jag traskade iväg med Jessiica och Jessica och en underbar Canon (jag har aldrig tyckt om Canon förrän jag upptäckte denna som kostar alldeles för mycket för att jag ska kunna få den).
Jessiica och jag drog till Subway och hämtade mackor och satte oss vid Hamnkanalen och åt. Sedan kom mamma och vi åkte och träffade min läkare och någon mer person, som jag tyckte om väldigt mycket och som verkar vara väldigt vettig. Kom hem och satte mig vid datorn och för första gången så fastnade jag vid Facebook istället för att plugga som jag skulle göra. Får ändra på det nu så jag kan få sova någon gång (det är därför man borde ha en jävla laptop och släpa med sig).
Men nu blir det en kopp kaffe till och sedan ska jag verkligen läsa allt som Centerpartiet säger om olika sorters bidrag, eller "bidrag och allt sånt där, som suger värre än ... målar sina ögonbryn" som det står i mitt block. Jag är en elak människa där och jag älskar det.

Jag har förresten gjort en helt awesome playlist på Kims spotify; duärinteheltnormal. Bara massvis underbar musik med Hypocrisy, Slipknot, System of a down, BMTH, Adept, Dope, Rammsteim/Völkerball, Manson, A place to bury strangers och massa annat.

Bild från dagens fotolektion.
Skulle lagt upp de andra, men allting på den datorn fakkade.

Kommentarer
Postat av: Jonmarlene

Lots of great info, keep up the good work!

2011-08-02 @ 10:11:50
URL: http://jonmarlene.blogstie.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0