jag är hellre blind än ser mitt liv utan dig

Just nu sitter jag hos Michaela och lyssnar på Florence Valentin medan hon gör i ordning chips och dipp och snart ska vi krypa ner i sängen och titta på film.
Igår försov jag mig; vaknade när min sista buss så jag kom i tid till skolan gick. Så jag tog samma tåg som Låväh upp och ja, vi älskar ju "heil Hell's Buffalo Wings". Ähä. Missade filmkunskapen och på engelskan satt jag och läste 1984, dock på svenska, men ändå.
Sedan var jag på stan med Anna och Lela, köpte ansiktsvatten och sedan sprang jag till tåget. När jag kom till Värnamo gick jag till Ingers el och väntade på att Michaela skulle sluta och sedan gick vi ner på stan. Glömde dock att kolla om praktikplatsen... Men jag köpte en ny eyeliner som jag behövde.
Efter det vandrade vi bort till någon sjö och satt där, jag tappade dessutom min "halsduk" någonstans på vägen. Deppmode, får be momo sticka en ny.
Sedan umgicks vi med Davve och Theo och massa andra människor. Jag fick höra att jag är väldigt awesome av någon eftersom jag kan lite datorspråk och tycker om Star Wars and so on.
Någon gång på kvällen gick jag och Michaela till hennes mamma, hämtade datorn och hjälmarna och sedan åkte vi till hennes far för att sova. Kärt återseende må jag säga!
Datorn och sedan sova var det som gällde sedan.

Idag vaknade vi vid 8 tror jag det var. Var ute och gick en ganska lång runda. Sedan har vi bara tillbringat massa tid framför datorn med musik osv.
Nu blir det dock chips, dipp, läsk och film.
Ikväll ska jag med mamma på "fest", enbart för all god mat jag får hos hennes vietnamesiska jobbarkompisar, och sedan ska jag plugga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0