jag gömde mina drömmar precis där din axel blir till hals

Teatern var helt underbar även om jag var helt slutkörd.
Det blev plugg på tåget hem, lite mediekommunikation sitter ju absolut inte fel, eller? Dock inte så mycket, jag orkade inte allt för mycket...
Så fort jag kom hem satte jag mig och beställde en jacka och några nya strumpbyxor, det behövdes nu, haha!
Nu sitter jag med en kopp kaffe och lyssnar på Säkert! (som vanligt det senaste dygnet) och ska snart gå och lägga mig för jag somnar nästan framför datorn.
Imorgon blir det till att lämna lite papper på praktikplatsen (jag har redan fixat det, duktigt I might say) och sedan ska jag hem och städa mitt rum och plugga som faen. Mest engelska och psykologi skulle jag tro och lite mediekommunikation också. Måste även göra lite tid för att läsa mina böcker snart med... Men det kommer, det kommer, efter helgen har jag massor av tid igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0