jag ska dansa fastän hjärtat brister

Idag vill jag inte.
Även om jag har foto och teater.
Jag har sovit dåligt till Grey's Anatomy hela natten och jag börjar känna mig stressad jämnt och ständigt nu. Engelskaprov på fredag, ska ha läst ut 1984 och skrivit om den tills 13 oktober, och till 18 oktober ska jag ha läst ut Dracula och skrivit om den, på måndag (har för mig Erik sa måndag sen trots allt?) har vi något "större läxförhör/litet prov" i mediekommunikation. Dock kan jag ju en del i första delen..

Nej, det får nog bara bli hem och städa och plugga idag.
Eller om jag skjuter upp städningen och bara pluggar. Well, vi får se, nu ska jag i alla fall lyssna på Säkert! och dricka kaffe och sminka mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0