jag vill ha dig här på riktigt inatt och suga liv ur din halspulsåder

baby since that very day
you haven't crossed my mind
like a thousand times per day
only like ninehundred and ninetynine

you're a hardloved man
and I'm an easy woman
you're a hardloved man
and I'm just a simple girl

Helt okej dag. Winnerbäck och Dracula på bussen till skolan, mhm!
Engelskan rullade på, taggar att läsa ännu en bok på engelska - men vad gör man inte för att fördriva all tid som existerar?
Svenskan, euhm, ah, jag ville bara ha mat.
Lunchen tillbringades med AnnyPanny, Låväh och Rasmus.
Samhällskunskapen var en besvikelse. Jag var taggad till tusen på debatter - men nej, så blev det inte.
Tåg hem med Låväh och David med kortspel osv.

När jag gick hem med träffade jag på en jätteliten söt unge. Och jag konstaterade att jag vill ha barn. Någon gång. Tror jag. Ja, det vill jag. Eller... Ja, jag tror det. Jag är rätt säker på det.

Så, nu för att vakna till ska jag dra på lite kaffe, äta och sedan blir det kaffe och en cigarett med en av mina fleecefiltar och Dracula. Och jag ska ju faktiskt tvätta idag med. Det kanske borde ligga högst prioriterat. Så blir det.
Och så ska jag spela Miss Li i MP3:n. Jag skulle kunna ge nästan allt för att få ha hennes underbart hesa sångröst som vanlig röst.

Bara imorgon och några timmar i skolan och en timme på stan med AnnyPanny på fredag och en tågresa sedan ska jag umgås med Michaela.
Och på söndag får jag ännu en liten älskling att förälska mig i. Om det nu går.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0