kombucha mushroom people

Jag verkligen älskar när allt ska gå emot en tidigt på morgonen.
Jag älskar ännu mer när tågen är försenade (även om det var bra att det var sent idag, för jag kom till stationen en minut efter den verkliga avgångstiden).
Ännu mer när det ska stanna halvvägs bara för att sedan spela upp den där mekaniska rösten som säger "vi har stannat vid en signal, men får snart åka vidare".
Icke att förglömma älskar jag långa håltimmar när man tappar bort människor.
Ännu mer älskar jag människor som ska representera Centerpartiet - och inte vet ett jävla skit.
Och jag hoppas alla förstår att detta är ironisk kärlek.

Jag älskar en kall cola och en kaka efter allt detta trams.
Tågresor med bra människor och kortspel är också värda att älska.
Och detta är inte ironisk kärlek.

Målar naglarna turkosa till tonerna av Katatonia.
Ska dra ner till ICA senare för att hämta ett paket från H&M.
Och läsa i min engelskabok.
Jag orkar fan inte.
Geif sömn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0