minns du hennes brinnande hjärta, blev du värmd då eller blev du bränd?

Tydligen har jag skickat sms medan jag mer har sovit än varit vaken.
06.02: mycket bättre att titta på Elfen Lied än sitta och ha multimedia (y)
Dock börjar ju inte multimedian förrän om tio minuter (och jag är inte där för jag har försovit mig). Gogogo.
Nu ska jag fortsätta lyssna på Winnerbäck och snoka på miss Lovisa's schema.

Det Du ser nu är bara en halvfärdig del av en process
En ideologisk skönhet, som är under produktion
En attraktion med fason
och ideal och karaktär

Kommentarer
Postat av: L

du snoka på mitt schema?!?! passa dig, jag snoka tillbaka vavava?!?!?!



puss <3

2010-09-30 @ 17:57:50
URL: http://impulsion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0