smärtan av att ha ett tråkigt liv är i alla fall utdraget och konstant

Lyssnar på Säkert! och ska snart hämta en ny kopp kaffe.
Snart är det som så att jag får sluta dokumentera vad fan jag lyssnar på, det är alltid samma sak; Florence Valentin + Winnerbäck + Miss Li på bussen/tåget och Säkert! så fort jag hamnar framför en dator.
Och ja, jag kanske borde sluta skriva om mitt kaffe med. Ähä.

I alla fall, jag hade sovmorgon idag. Bara det att mamma kom in och väckte mig vid 5 och frågade om jag skulle gå upp. Yes, fantastiskt. Hon visste dessutom om att jag hade sovmorgon.
Eto... Crap, jag kommer knappt ihåg dagen. Eh, jo, just det, svenska och samhällskunskap i skolan med innan jag åkte tåg hem med Låväh. Lovely.
När jag kom till Värnamo gick jag bort till min blivande praktikplats och pratade lite, buss hem och när jag kom hem hade jag en väldigt produktiv städning. Fast, nej. Jag la in kläder i garderoberna, slängde ner smutsig tvätt i tvättkorgen (som är sönder nu för tiden med) och sedan ändrade jag om bland alla mina foton; nu mera sitter inte alla på en dörr utan på tre dörrar.

Nu ska jag fortsätta lyssna på Säkert! och måla om naglarna. Mhm.

Kommentarer
Postat av: Nicaragua

Nice site... Very cool design! Useful information. Go on! Good Site

2011-05-13 @ 14:02:21
URL: http://nicaragua.blogimagine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0