we beat him with guns and batons not just once

Det var en trevlig kväll hos Mattias igår med vin, cigaretter, rostade mackor, film och Bergatrollet och garanterat ännu mer som jag har glömt nämna.
Jag och Låväh sov hos Mattias och vid 4 på morgonen väcktes man av att Kimsan ringde. Satt och pratade i nästan en timme innan jag fick gå och lägga mig och sova igen.
Idag tittade vi i stort sett bara på Idol och rökte cigaretter. Vid 14 kom Peter och hämtade mig. Kom hem, fixade lite mat och sedan åt jag chips och somnade till en liten stund på soffan. Nu sitter jag dock och ska plugga lite så att jag är redo inför redovisningen i samhällskunskapen imorgon.

Men, ah, Rise Against och plugg nu då så jag kan få sova snart.
Och fram tills dess får jag väl se hur produktiv jag hinner vara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0